Iz novogoriške proračunske malhe tudi denar za šole in ceste

Novogoriški mestni svetniki so na zadnji seji v prvem branju obravnavali tudi proračun za prihodnje leto. Skupni prihodki so načrtovani v višini dobrih 54 milijonov, odhodki pa v višini dobrih 57 milijonov evrov.
„Za uskladitev primanjkljaja se moramo zadolžiti za sedem milijonov evrov,“
pojasnjuje Mateja Mislej, vodja finančno računovodske službe na novogoriški mestni občini. Dosedanja zadolžitev občine sicer znaša 25 milijonov evrov.
Katere ključne projekte predvideva proračun za prihodnje leto? Direktor občinske uprave, Aleš Markočič: „Če izpostavim ključne projekte za prihodnje leto na področju šolstva, lahko rečem, da bomo dogradili Osnovno šolo Šempas, kar je že dolgoletna želja tako krajanov kot tudi same šole. Zelo pomembna je tudi investicija v obnovo cest, namreč pobud tako s strani krajevnih skupnosti kot tudi samih krajanov je veliko, da je potrebno ceste urejati, tako da za ceste namenimo preko milijon evrov, tu govorimo predvsem o asfaltacijah.“
Za nadaljevanje projekta EPK bo iz občinskega proračuna šlo predvidoma 500.000 evrov, ta denar bo namenjen za plače zaposlenih in zunanjih sodelavcev ter za splošne stroške, enako vsoto bo primaknila še država, ki bo namenjena za izvedbo projektov oz. programov, je dodala Mateja Mislej. „Če govorimo o gospodarstvu, se pravi, ohranjamo sredstva za pomoč gospodarstvu v enaki višini, kot lani, vlagamo pa tudi kar dodatna sredstva za ureditev poslovnih con. Seveda nismo pozabili tudi na zeleni prehod, tako da z veseljem tukaj lahko rečem, da skoraj dva milijona namenimo za nabavo električnih avtobusov, kar že napovedujejo, da jih bomo prejeli nekje pred poletjem.“
Mestne svetnike je v zvezi s proračunom za prihodnje leto med drugim zanimalo tudi, kolikšen strošek bo pomenila zahtevana revizija štirih domnevno spornih pogodb, ki jih je Zavod GO!2025 sklenil s poslovnežem Milanom Krajncem, in nato še revizija celotnega poslovanja omenjenega zavoda. Župan Samo Turel je pojasnil, da se bodo stroški v prvem primeru gibali okrog 15.000 evrov, v drugem pa bo občina odštela okoli 100 tisočakov.


