Robin Logo
Informativni spletni portal za Goriško / Severno Primorsko

Podjetnosti se v Brdih učijo tudi ravnatelji

V Brdih se več kot 20 ravnateljev iz osnovnih in srednjih šol iz vse Slovenije udeležuje Think tank delavnice, ki se odvija v okviru projekta PoMP z namenom v osnovne in srednje šole pripeljati podporo mladim pri pridobivanju podjetniških kompetenc. Vključenih je 5 slovenskih partnerjev, med njimi tudi Primorski tehnološki park, ki je nosilec podjetniškega tekmovanja POPRI.

Kot je dejala direktorica, Tanja Kožuh, si želijo povezati ne le mlade, podjetne posameznike, ampak tudi mentorje iz podjetij in iz izobraževalnega sistema na vseh treh ravneh. „Vodstvom šol smo želeli dati izkušnjo, da sami doživijo delo, ki ga predstavljamo mladim. Na ta način jih želimo pritegniti in prepričati, da je ta način razvoja podjetnosti pri mladih pravi. In mislim, da smo jih kar navdušili.

Kar je potrdila tudi ravnateljica Elena Ocvirk iz osnovne šole Olge Neglič Ptuj, saj, kot je povedala, se običajno v projekte ne vključujejo: „Ravnatelji ne sodelujemo tako direktno, bolj si kot opazovalec, spremljevalec kot pa sam učitelj, ki je mentor, tako da je to izjemna izkušnja za nas ravnatelje, ker smo lahko tudi sami to doživeli, izkusili in s tem bomo tudi lažje pomagali učiteljem in seveda učencem pri odločanju.“

Kako je delavnica potekala v praksi? Uroš Kobal, ravnatelj OŠ Aljoza Gradnika Dobrovo: „Poskušamo tudi znotraj naše delovne skupine konkretizirati določen problem, poiskati rešitev in to je mogoče že en tak prvi korak, da bomo potem na osnovi teh naših izkušenj, rezultatov, prenesli to stvar konkretno tudi v šolo.“

Goran Bezjak, ravnatelj osnovne šole Solkan, je pojasnil, kako bodo na šolo znanje iz projekta prenesli v prakso: „V resnici zelo enostavno, ker na šoli je že sedaj dobrih 5 let potekal projekt v tej smeri, že sama država je bila naklonjena temu, Evropa, vsi kričijo, da je to potrebno, kar delamo danes. Amapak v ozadju gre za to, da vsi želimo razvijati to znanje pri otrocih, podjetnost, veščine in šola že razvija, učitelji to že poznajo. Se mi zdi, da je to potrebno spodbujati ves čas.“

Projekt se izvaja v okviru Norveškega finančnega mehanizma.

Deli z drugimi:
Najbolj brano
Ne zamudi
volume-highmagnifiercrossmenuchevron-down