Čeprav sta sake in lokalno pivo še vedno najpogostejša izbira, ko gre za alkoholne pijače, je na Japonskem tudi čedalje več ljubiteljev vina. Briška Klet, ki je tam prisotna že od leta 2006, opaža, da gre za rastoči trg, saj se naročila počasi, a stabilno povečujejo, sodelovanje pa se tke počasi, in previdno, prek umetnosti, pa tudi kulinarike.
V kulturi prebivalcev dežele vzhajajočega sonca ima ta namreč zelo pomembno vlogo. Tudi zato so včeraj v sodelovanju z japonskim veleposlaništvom v Sloveniji, pripravili večer spajanja japonske kulinarike in slovenskih vin, udeležil se ga je tudi Hiromichi Matsushima, japonski veleposlanik v Sloveniji
tako Silvan Peršolja, direktor briške vinske Kleti. Kot je še pojasnil, je Japonska zelo pomemben trg, kjer je letos tudi največji porasto naročil, v vseh letih, od leta 2006, tudi počasi in stabilno izvoz narašča
skratka, je zahtevno tržišče, ki pa obenem nudi veliko zadovoljstva zaradi natančnosti, stabilnosti in previdnosti njegovih kupcev. Ob tem je spomnil na dolgoletno sodelovanje, doslej so v zadnjih 15 letih Brda obiskali vsi japonski veleposlaniki, stike navezujejo tudi prek umetnosti, v okviru festivala Art circle - Krog umetnosti, domuje v Brdih v Hotelu San Martin Japonska kulturna ambasada.
(foto: Klet Brda)