Nova promocijska slika Goriških Brd na znanem namazu družbe Ferrero je po mnenju nekaterih „popoln odmik od pozicioniranja Goriških Brd kot zelene, butične destinacije z izstopajočim vinskim in enogastronomskim turizmom, ki ga dolga leta kreirajo predvsem briški gostinci, vinarji in ostali turistični akterji.“
Tako je med drugim zapisalo Turistično društvo To je Medana. Robert Feri, podpredsednik društva
Društva To je Medana pa je zmotrila tudi javna podpora promocijske akcije direktorice Zavoda za turizem, kulturo, mladino in šport Brda, Tine Novak Samec, na zasebnem profilu. Ta odgovarja
Novak Samčeva ocenjuje, da gre za za neke vrste promocijski kanal
Slovenski distributer Ferrero je v marketinško akcijo vključil 9 slovenskih krajev, poleg Goriških Brd še Ljubljano, Žužemberk, Piran, Bled, reko Sočo, Vogel, Bohinj in Maribor. Gre za omejeno serijo, avtor fotografije je Matej Kastelic.