Robin Logo
Informativni spletni portal za Goriško

Na dvorcu Zemono so obiskovalce po dveh letih ponovno pričakali okusi Vipavske

Po dveh letih premora zaradi epidemije so v Regijski razvojni agenciji ROD iz Ajdovščine ponovno pripravili festival Okusi Vipavske, ki pomeni vrhunec dogajanja ob kulinaričnem mesecu Okusi Vipavske.

Na dvorcu Zemono so jih včeraj pričakali številni, 14. festival pa poteka še danes, je povedala direktorica ROD-a Brigita Habjan Štolfa: "Nedeljski dan je tak klasičen, ponedeljkov pa je letos malo drugačen: zaprli smo ga za širšo javnost in se usmerili v B2B sestanke, B2B srečanja med vinarji in njihovi potencialnimi kupci, torej, so bili tukaj v prvi vrsti povabljeni tako gostinci, hotelirji, distributerji, turistične agencije tudi, someljeji, se pravi, vsi tisti, ki so bodoči potencialni kupci, poslovni partnerji našim vinarjem."

Kaj vse so pripravili obiskovalcem pa je predstavil Tomaž Kavčič, ki kot soorganizator sodeluje na festivalu že vrsto let: "Sem zelo zelo zadovoljen, letos je ROD izbral drugačen koncept, v ceni vstopnice 4 jedi, vidim, da so ljudje navdušeni in mislim, da je to prava pot."

Festivalsko dogajanje je spremljala tudi tržnica lokalnih pridelkov in izdelkov. Sadjar Bogdan Slokar je nad obiskom zadovoljen: "Se kar dogaja, ljudje prihajajo, spoznajo lepote Vipavske doline. Prav je, da se pokažemo, v tej veri in dobri luči, da znamo tudi mi pridelati kvalitetno hrano, ki je danes zelo pomembna za naše tržišče in pa vedno govorimo, da je lokalno najboljše."

Festival Okusi Vipavske se nadaljuje še danes, a je namenjen poslovnemu dogodku in zato zaprt vrata za širšo javnost.

Deli z drugimi:
volume-highmagnifiercrossmenuchevron-down