Pod sloganom Naj se čuti predramijo, je v slovenskem paviljonu na svetovni razstavi EXPO v Dubaju v Združenih arabskih emiratih nagovarjala destinacija Mediteranska in Kraška Slovenija. Skupna predstavitev, ki so jo pripravili v sodelovanju s Kobal production in pevko ter plesalko Tjašo Fajdiga, se je ta teden sklenila s predstavitvijo Krasa in Brkinov.
Slovenski paviljon s svojim izgledom in dobro lokacijo na dan pritegne na dan okrog 3500 obiskovalcev, je povedala strokovna sodelavka ORA Krasa in Brkinov, Katja Kralj.
Izpostavili so največje kulturne in naravne znamenitosti, Park Škocjanske jame, Lipica, Štanjel, Mitski park, kulinariko in aktivnosti na prostem. „Kot pomemben dosežek za turizem pa vidim podpis pogodbe z letalsko družbo FlyDubai za nadaljna tri leta, kar bo vsekakor pripomoglo k večjemu obisku turistov v Sloveniji in upamo, da tudi na Kras in Brkine.“
Da so poskušali predstaviti vso Slovenijo, ne samo Brda, je povedala direktorica briškega zavoda za turizem, kulturo, mladino in šport, Tina Novak Samec, ki je prepričana, da lahko kljub majhnosti veliko ponudimo, aduti pa so predvsem zelena doživetja. „Predvsem prihajamo z vtisi glede res kvalitete njihovih storitev, znanja. Kaj vse se moramo še mi naučiti, da bi lahko ponudili tamkajšnjih gostom res vrhunske storitve, vrhunska doživetja, mogoče smo na nek način sploh doumeli, kaj si želijo, na kakšen način moramo pripraviti ponudbo in visoko kvaliteto naših storitev.“
Sejem se je iztekel nad našimi pričakovanji, je zadovoljna Erika Lojk, direktorica javnega zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina. „Zanimanje je bilo zlasti za našo zeleno destinacijo, govorim na splošno za zeleno Slovenijo, kot tudi za enako zeleno in v naravo odeto Vipavsko dolino in mesto Nova Gorica. Povpraševanje po tem, kar oni nimajo, se pravi, drugačnost samega okolja, je najbolj privlačila domačine.“
Poleg aktivnosti na prostem, je pritegnila tudi kulinarika ter vodni športi.
Gostje iz Arabskih emiratov povprašujejo po namestitvah višjega standarda, opaža. Učinke predstavitev je težko oceniti, saj gre za dolgoročen proces, se je pa stkalo precej stikov tudi z evropskimi ponudniki, ki tudi sami vidijo priložnosti v Vipavski dolini.