Medtem ko prenova železniške postaje v Novi Gorici poteka po načrtih, pa v zvezi s selitvijo tovornega prometa v Prvačino še ostaja nekaj neznank. Na Direkciji RS za investicije še vedno čakajo na izsledke poplavne študije na tistem območju. V jeseni pa bo neodvisno od tega zaključena projektna dokumentacija za premik železniškega postajališča v Šempetru pri Gorici iz sedanje lokacije bližje tamkajšnjemu športnemu parku in bolnišnici, nadalje za izgradnjo potniškega perona v Vrtojbi in za železniški lok za čezmejni tovorni in potniški promet.
„Kar se tiče načrtovanja železniške postaje Prvačina, mi imamo pogodbo s projektantom podpisano, smo na vodnem območju in čakamo študije Direkcije RS za vode, katere nam bodo dale izhodišča, kako bomo lahko sploh načrtovali dela in v kakem obsegu na železniški postaji Prvačina.“
je pred dnevi v Novi Gorici pojasnil Dejan Jurkovič, vodja sektorja za investicije na DRSI.
Po njegovih besedah pa istočasno poteka projektiranje novega železniškega postajališča Šempeter pri Gorici in pa železniška postaja Vrtojba vključno z železniškim lokom. Vse troje se bo po Jurkovičevih besedah lahko začelo urejati in graditi prej, saj te investicije niso odvisne od prenove železniške postaje v Prvačini.
„Ta projektna dokumentacija pa bo izdelana v jeseni letošnjega leta, tako da ta dokumentacija je izdelana, bomo tudi dobili ustrezna soglasja, dočim Prvačina pa ni odvisna samo od nas, ampak smo neposredno vezani tudi na strokovnjake, ki se ukvarjajo z vodnimi ureditvami.“
Da bo v Novi Gorici po prenovi ostala samo potniška železniška postaja, je na nedavnem obisku gradbišča na železniški postaji zagotovila ministrica za infrastrukturo, Alenka Bratušek, vendar se tovorni promet, dokler železniška postaja v Prvačini ne bo posodobljena, še ne bo umaknil z novogoriške železniške postaje.