Konec tedna se začne prenova levega trakta pritličja v novogoriški mestni hiši, kjer ima prostore novogoriška upravna enota. V omenjenem traktu stranke lahko urejajo osebna stanja, kot so potne listine in osebne izkaznice, tam se nahajata tudi glavna pisarna in blagajna.
Vse to se s petkom začasno seli v drugo nadstropje mestne hiše: v sobi št. 8 bodo stranke lahko oddajale vloge za osebne izkaznice, potne listine in prijave stalnega bivališča, tam bodo urejale tudi podpore in overitve, medtem ko bo v sobi št. 33 urejen sprejem vlog za prebivanje. Glavna pisarna in blagajna pa se začasno selita v sobo št. 21. Kot pojasnjuje načelnik novogoriške upravne enote, Andrej Markočič, bodo z deli zaključili sredi januarja prihodnje leto.
„Zelo sem vesel, da bomo obnovili tudi hodniški del v skladu s kulturnovarstvenimi pogoji, se pravi, da bomo vzpostavili hodnik z vsemi vrati v pisarne tako kot je bilo, ko se je stavba gradila in da ji bomo povrnili prvotni sijaj.“
Po obnovi bodo prostori tudi bolj prijazni za uporabnike.
„V pisarnah bomo na enem delu ohranili, da bodo stranke lahko dobile vse storitve, za katere se danes obračajo tudi na desno stran hodnika. Vse bo na levi strani, medtem ko bosta blagajna in vložišče na desni strani hodnika. Imeli smo tudi pripombe strank in smo bili gotovo malo slabše organizirani, da je bilo večkrat treba hoditi z ene strani na drugo. Po obnovi bomo vse opravili na eno strani hodnika, razen plačila in vloge, ki bosta na drugi strani.“
Investicija je vredna 330.000 evrov in poteka pod okriljem ministrstva za javno upravo, z deli začenjajo v soboto. Danes storitve v levem traktu pritličja še potekajo kot običajno, s petkom pa, kot omenjeno, bodo storitve s teh pisarn že preseljene v drugo nadstropje mestne hiše.
„Strankam se že v naprej opravičujemo za določene zastoje pri delu, ki se bodo pokazali, vsaj v prvih dnevih.“
še dodaja načelnik Markočič.