Na Ajševici se gradi prvo betonsko krožišče v državi. Zaradi gradbenih del je na tistem mestu obvoz. Dela bi se morala zaključiti konec septembra, a bo prišlo do zamika. Razloge pojasnjuje Jernej Kogoj, strokovni sodelavec za investicije na novogoriški mestni občini:
„Na Mestni občini Nova Gorica je bila sprejeta odločitev, da se na območju betonskega krožišča Ajševica obnovi obstoječi vodovod in zgradi nova fekalna kanalizacija.“
Posledično se bodo dela na gradbišču nekoliko podaljšala. Med Kromberkom in Šempasom je v bodoče namreč predvidena tudi kolesarska steza, pod katero je bila predvidena izgradnja omenjene komunalne infrastrukture.
„Ta odločitev je bila sprejeta zato, da ne bi čez nekaj let ponovno rušili novega betonskega krožišča in naknadno vgrajevali za to območje prepomembne nove komunalne infrastrukture.“
Vodovod bo priključen na obstoječi vodovod v delu cestišča, ki vodi do bivšega Mipovega kompleksa in do dela cestišča, ki vodi proti Šempasu, enako velja za novo fekalno kanalizacijo. Na račun teh del, dodaja Kogoj, se na tistem območju v ta namen naslednjih nekaj desetletij ne bo več kopalo.
Investicija se bo torej na račun omenjenih dodatnih del zamaknila:
„Iz vidika samo kanalizacije in vodovoda za približno 40 do 45 dni.“
Krožišče bo torej namesto konec septembra zgrajeno konec novembra. Območje bo za pešce veliko varnejše, saj bodo urejeni prehodi za pešce, ki jih sedaj ni. Za uporabo betona namesto asfalta pa so se pristojni odločili zato, ker gre za bolj trajen in odporen material, pri katerem ne nastajajo kolesnice, kot se sicer dogaja zaradi obremenitev, ki jih povzročajo težka tovorna vozila, so pojasnili na Direkciji za infrastrukturo. Pod njihovo pristojnostjo so tudi gradbena dela na kolesarski povezavi Tolmin-Modrej. Ta potekajo v skladu s terminskim planom, zaključek je predviden do prihodnje pomladi. Za odsek od Mosta na Soči do Modreja pa je trenutno v izdelavi projektna dokumentacija, so še pojasnili na Direkciji.