Na izobraževalnem dogodku pod okriljem Javnega zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina so predstavili nove turistične produkte, ki jih lahko ponudijo gostom prihodnje leto, ko bo Nova Gorica v partnerstvu z Gorico prizorišče Evropske prestolnice kulture.
V zavodu so namreč opazili, da je v sklopu razpisa za male projekte, ki ga je pripravil EZTS GO, nastalo veliko več produktov, vezanih na turistične vsebine, zato so se odločili, da bodo ponudnikom te vsebine predstavili, da jih bodo znali obiskovalcem tudi ponuditi.
Tudi v samem zavodu so razvili enega, vezanega na letenje: ''Iz projekta Small Project Fund je to produkt z imenom Go to Fly. Že samo ime pove, da gre za produkt letenja. Vemo, da je padalstvo v naši destinaciji zelo pomembna športna panoga. Imamo namreč dve vzletišči - Lijak in Kolk. Padalstvo je pomembno tako z vidika profesionalnih padalcev kot tudi turistov, ki imajo radi adrenalini n letijo v tandemu,'' je dejala direktorica Erika Lojk.
Produkt bo obiskovalcem omogočil virtualno letenje tako z vzletišča Lijak kot Kolk. S tem jih bodo poskusili navdušiti še za pravo letenje v tandemu, povezujejo pa se tudi z vzletišči v sosednji Italiji.
Nastajajo tudi 3 novi produkti v sklopu projekta Tovarna izkušenj iz prijavne knjige EPK, ki bodo zaživeli prihodnje leto. Prvi je tihotapska tura: ''Živimo v okolju, kjer je bilo (po domače) švercanje zelo popularno in to izkušnjo bi radi predali tudi našim obiskovalcem.''
Drugi produkt, imenovan Plemenita potepanja, vključuje bogato zgodovino goriške regije, v kateri bodo v ospredju slikoviti gradovi in dvorci: ''Gre za potepanja med 13 gradovi in dvorci v širši regiji, kjer poleg Vipavske doline vključujemo tudi Brda, Kras in sosednjo Gorico.''
Nastala bo tudi plemenita škatla oz. igra, ki bo na zabaven način pripomogla k temu, da bodo obiskovalci spoznavali naše kraje in zgodovino.
Tretji produkt pa je sladica: ''Gre za piškot z obliko ter okusom vrtnic, tudi s posebnim posipom. Gre pa za zgodbo Burbonov in ne samo vrtnice kot simbola Nove Gorice, temveč tudi kot simbola naših burbonk in zadnjega francoskega kralja.''
Piškoti bodo delo lokalnih prozivajalcev. Na razpolago ne bodo samo na policah trgovskih centrov, ampak tudi v protokolarne namene.
Poleg tega nastaja tudi produkt na osnovi kolesarjenja v okviru LAS v objemu sonca.