Robin Logo
Informativni spletni portal za Goriško

Vendarle povezava po Vodovodni?

"Prišli smo na zemljevid republiške Direkcije za infrastrukturo," je zadovoljen novogoriški župan Klemen Miklavič, ki napoveduje, da bo investicijo v tako imenovano zahodno vpadnico v mesto prevzela Direkcija, gre za navezavo po Vodovodni poti, ki je v načrtu že veliko let, predvidena je tudi izgradnja krožišča pri Hrastu v Kromberku.

Načrti, da bi se od krožišča na Grčni, mimo trgovskega centra po Vodovodni poti povezalo obrtno cono Meblo, imajo že precej dolgo brado. Ta del mesta je prometno zelo obremenjen, pritrjujejo tudi na republiški Direkciji, ki bo, ko sedaj kaže, sofinancirala izgradnjo. Vodja sektorja za investicije v ceste, Tomaž Willenpart: „Res je, pred časom smo se z občino dogovorili, da bi bil to skupen projekt, države in lokalne skupnosti, seveda pa je tukaj še kar nekaj odprtih vprašanj, kaj bi ta rešitev zares prinesla. In v kolikor bodo študije, ki so v izdelavi, to pokazale, seveda, bomo pristopili k ureditvi tega dela Gorice, če lahko tako rečem, ker vemo, da ima Gorica kar velik problem s prometno obremenitvijo, približno v smeri sever-jug, ker pač obstoječi predor ne požira.“

Vrtojba je predaleč, da bi lahko služila kot obvoznica Nove Gorice, tako da je potrebno nekaj narediti, ocenjuje. Je pa zelo malo prostora. „Tam, kjer pa ni pozidano, če gledamo širše območje Vogrskega pa v smeri Ajševice, pa je vse zavarovano kot varovano območje Nature in smo zelo omejeni z možnostmi. Zato je ta ideja zelo dobrodošla, ker uporablja, vsaj delno že zgrajeno infrastrukturo, kjer pa nimamo potem težav z varovanjem narave iz tega naslova.“

Kot se je zgodilo, da je zaradi zaščitenega metulja padla v vodo tudi načrtovana kolesarska trasa Kromberk-Ozeljan. Na republiški Direkciji za infrastrukturo so bili ob tem neprijetno presenečeni, saj je bil že sklenjen ustrezni dogovor. „Dogovorili smo se, da bomo tudi tukaj skušali najti skupen jezik z Zavodom za varstvo narave, kar nekaj takih primerov v Sloveniji je, vendar pa taka zadeva zahteva čas, kar pa v danem primeru za občino, glede na pogoje razpisa Dogovora za razvoj regij ni imela več. Ker je projekt sorazmerno pozno prijavila, potem so se zato odločili, da od tega odstopajo.“

Bo pa kljub temu potrebno ta oreh nekako streti, saj je Direkcija pristopila k pripravi celotne projektne dokumentacije za kolesarsko omrežje Bovec – Vipava.

Deli z drugimi:
volume-highmagnifiercrossmenuchevron-down