Prebivalci zaselka Podmark v Šempetru že dlje časa opozarjajo na nevarnost križišča pri vključevanju na tamkajšnjo obvoznico in na neustrezno povezanost s preostalim delom mesta, predvsem z bolnišnico in urgenco, skozi ozek podvoz pod obvoznico.
Prometna ureditev, ki ni varna, jih skrbi tudi zaradi nastajajočega novega naselja Lada v neposredni bližini, ki bo prinesla občutno več prometa:
''Podhod je zelo ozek in še neverjetno več prebivalcev bo stanovalo tam. Če jih ima Podmark med 1000 in 1200, jih bo imelo to naselje med 600 in 800. Pomislite, kaj bo potem.'' // Drugi problem je, da je tisti podhod za pešce ustvarjen tako, da če prihajaš z veliko hitrostjo iz smeri Bukovice in zaviješ na Podmark, zagledaš pešca v zadnjem trenutku.'' // Da zagori kakšen blok, kako bi prišlo gasilsko vozilo ali lestev, kako bi prišla cisterna z vodo? Do danes se na srečo ni zgodilo še nič, ampak lahko se jutri, Bog ne daj.'' // ''Rešilec, ki gre po obvoznici, mora iti v krožišče v Rožni dolini obračati, moral bo čakati na prehodu za pešce, na Podmarku so naredili ovire, potem mora iti nazaj skozi vsa krožišča.''
Hitrejši dostop do urgence bi bil pomemben za celotno severnoprimorsko regijo, poudarjajo. Varnejšo ureditev so domačini zahtevali tudi s prisotnostjo na zadnji seji Občine Šempeter-Vrtojba. Sicer je obvoznica državna, bi pa občina morala biti v pomoč pri izpeljavi projekta, so prepričani.
Kot so obljubili, so ustanovili tudi civilno iniciativo Podmark, ki ima do sedaj zbranih več kot 320 podpisov. Pobudnik Gorazd Humar: ''Prva zahteva, ki jo postavljamo, je omejitev hitrosti pod Biotehniško šolo s sedanjih 70 na 50 kilometrov na uro. S tem se bistveno zmanjšajo hitrosti in možnosti nesreč. Druga zahteva je postavitev ovalnega krožnega križišča in tretja zahteva, o kateri mora odločati predvsem država, pa je izgradnja nadvoza z območja Podmarka čez obvoznico in železnico do bolnišnice.''
Na seji je bilo sicer rečeno, da zahteve niso realne, a kot dodaja Humar, se je s projektantom že sestal, skupaj pa sta preučila vse možnosti in prišla do zaključka, da je izgradnja vsaj ovalnega krožišča pod Biotehniško šolo možna.