V šempetrski bolnišnici načrtujejo nakup robota za skladiščenje in izdajo zdravil. Tako bodo dosegli pravilno in pravočasno izdajo zdravil in čim manj zalog le-teh po oddelkih, pojasnjuje direktor bolnišnice, Dimitrij Klančič. Ker je bolnišnica Ministrstvo za zdravje zaprosila za financiranje te novosti, so morali najprej pripraviti Dokument identifikacije investicijskega projekta, ki so ga predstavili in potrdili zadnji seji sveta zavoda bolnišnice.
Kakšna bi bila naloga takega robota?
„Natančno naročanje, izdaja in nadzor nad porabo zdravil. Istočasno pa tudi še boljši nadzor nad roki trajanja zdravil, da ne bi zapadala. To itak počnemo, ampak zato so potrebni človeški resursi, vendar dobro vemo, da smo ta trenutek v zelo kriznem kadrovskem managementu, saj je kadra pravzaprav premalo, zato poskušamo zadeve čimbolj avtomatizirati.“
Pojasnjuje Klančič in dodaja:
„Moji kolegi, vodja lekarne, strokovna direktorica in pomočnik za zdravstveno nego so si zadevo ogledali v tujini in smo nad tem navdušeni, tako da pričakujemo, da bomo v prihodnosti to speljali.“
Po Klančičevih besedah se za takega robota odloča več bolnišnic po Sloveniji. Cena zanj znaša dobrih 400.000 evrov.
„Naj bi bilo pa to vezano na vse bolnišnične oddelke, odločamo se, da bi bil centralni robot v bolnišnični lekarni in za začetek bi imela dva klinična oddelka omaro za nadzor nad zdravili.“
Kdaj bi naprava že delovala v bolnišnici Klančič še težko napoveduje, morda jim bo to uspelo že v prihodnjem letu.