Robin Logo
Informativni spletni portal za Goriško

V novogoriške osnovne šole bo kmalu spet "vozil" pešbus

Učenci od 1. do 4. razreda osnovne šole se bodo v Novi Gorici in Solkanu v šolo kmalu lahko spet odpravili v spremstvu pešbusa. Gre za organizirano spremstvo otrok, ki ima stalne poti in reden urnik. Akcija se letos odvija sedmič, potekala pa bo med 12. in 23. septembrom v organizaciji Mladinskega centra Nova Gorica in e-hiše, hiše poskusov.

Primož Brankovič iz Mladinskega centra pojasnjuje:

Namen projekta Pešbus je, da se predvsem otroci iz mest navadijo na to, da hodijo v šolo lahko tudi peš, da ne rabijo, da se pripeljejo z avtomobilom čisto do vrat. Dejavnost je namenjena predvsem mestnim otrokom, ki lahko pridejo peš v šolo. Želimo, da naredijo nekaj za sebe, za zdravje, da se zjutraj bolj zbudijo in da pridejo v dobri družbi v šolo. Zato pa potrebujemo prostovoljce.“

Za izvedbo akcije je potrebna tudi pomoč občanov, vse, ki bi radi pomagali pri izvajanju pešbusa, se pravi pri spremljanju otrok v šolo, organizatorji vabijo, da se prijavijo. Informacije so na voljo na omenjeni spletni strani e-hiše.

Kdo vse se lahko prijavi za spremljevalca otrok na pešbusu?

V poštev pridejo tudi srednješolci, do upokojencev. Lepo sodelujemo tudi z goriškimi s šolami, prometno šolo, ki vsako leto da nekaj dijakov, da se naučijo, kako delovati v prometu, večinoma pa so to ljudje dobre volje, večinoma so to starši otrok, ki tudi hodijo na pešbus.“

Lani je devet pešbus prog vodilo na tri osnovne šole v Novi Gorici in Solkanu, učenci so se pešbusu priključili na 27 postajah. Poti letos ostajajo enake, objavljene so na spletni strani e-hiše.

Foto: arhiv projekta Pešbus

Deli z drugimi:
Aktualno

5 dobrih novic iz domačih krajev... ta petek po 11ih

Preberi več

Dan tehnične kulture in Radio Robin V ŽIVO

Preberi več

NAGRADNA IGRA: ABONMA ZA OTROKE

Preberi več

Volitve predsednika RS 2022 in LOKALNE VOLITVE 2022 - pravila oglaševanja

Preberi več
Ne zamudi
Podkasti Radia Robin
volume-highmagnifiercrossmenuchevron-down