Z napovedano spremembo parkirne politike v Novi Gorici bo občina začela v drugi polovici letošnjega leta, čeprav bi se po napovedih tega morala že lotiti.
„Uveljavljanja parkirne politike ne opuščamo, se je samo malo zamaknila,“
pravi novogoriški župan Samo Turel. Zamik se je, tako župan, zgodil na račun investicij, potrebnih za izvedbo projekta EPK in ki niso bile izpeljane v prejšnjem mandatu.
„Zato se bomo z uveljavljanjem parkirne politike začeli intenzivno ukvarjati v drugi polovici letošnjega leta, ker smo se pa načrtovali s tem ukvarjati že v prvi polovici letošnjega leta in tega nismo uspeli izvesti, zato znižujemo tako prihodkovno kot odhodkovno stran izvajanja tega projekta."
S tem v zvezi se znižujeta torej prihodkovna in odhodkovna stran letošnjega občinskega proračuna, kar je bilo urejeno z rebalansom. Mateja Mislej, vodja finančno-računovodske službe:
„Prijavljamo se tudi na razpis za povračilo stroškov za nakup opreme in avtomobila, s pomočjo katerega se bo spremljal nadzor nad parkiranimi avtomobili.“
V letošnjem letu je tako predvidena izdelava vse potrebne projektne in druge dokumentacije ter izvedba investicijsko vzdrževalnih del na območju neurejenih parkirišč in parkirnih mest, ki pa se bo finančno zaključila v letu 2025. V leto 2025 se je zamaknila tudi nabava in postavitev parkomatov.
Sicer pa so težave s parkiranjem v Novi Gorici znane: nekatera parkirišča so prepolna, druga pa – predvsem to velja za parkirni hiši na v Ulici Gradnikovih Brigad – pa ne. Obenem, ugotavljajo na Inštitutu za politike prostora, ki skupaj z Ljubljanskim urbanističnim zavodom z občino sodeluje pri pripravi parkirne politike v mestu in svežnja ukrepov, povezanih s tem, pa veliko prebivalcev za kratke razdalje še vedno prepogosto uporabi avtomobile, je pokazala analiza.