Robin Logo
Informativni spletni portal za Goriško / Severno Primorsko

Pred svetovnim dnem varnosti pacientov: ''Vrata Zdravstvenega doma Nova Gorica so vedno odprta za vse!''

Svetovna zdravstvena organizacija je nedeljo, 17. septembra, proglasila za Svetovni dan varnosti pacientov. Ta dan je letos posvečen zlasti opolnomočenju pacientov s sloganom ''Glas pacientu!'' Po Sloveniji letos obeležitev dne vodi Zveza organizacij pacientov Slovenije, aktivnostim pa so se priključili tudi v Zdravstvenem domu Nova Gorica. Skupaj z lokalnimi društvi uporabnikov zdravstvenih storitev, to so primarno pacienti, invalidi in upokojenci, so danes organizirali Dan odprtih vrat.

''Paciente moramo poslušati in to je dan, ko lahko nekaj dorečemo in se tudi dogovorimo. S tem v zvezi smo v Zvezi organizacij pacientov organizirali več dogodkov, tudi intenzivno sodelujemo in delujemo z drugimi deležniki ter inštitucijami sistema na tem področju, da bi izboljšali tisto, kar naši pacienti danes imajo,'' pove Marko Vudrag iz Zveze organizacij pacientov in Društva Ko-Rak.

Direktorica Zdravstvenega doma Nova Gorica Petra Kokoravec, je dejala da je prav slednji najpomembnejša inštitucija primarnega nivoja v našem okolju, zato je tamkajšnjim zaposlenim ''zelo mar za vsakega posebej. Naša vrata so za vse vedno odprta in so v naši hiši vedno dobrodošli. Se pa trudimo delati v skladu z našimi zmožnostmi, omejitvami, strokovnimi smernicami in to včasih zahteva red, disciplino, neke sisteme, ki nam omogočajo, da delujemo predvsem za varnost vseh obravnavanih.''

Samo tako pacienti dobijo vse tiste storitve, do katerih so upravičeni, veliko skrbi pa polagajo izvajanju ambulantne dejavnosti sekundarnega nivoja, saj ocenjujejo, da je ljudem lažje priti na pregled v Zdravstveni dom, še dodaja. Posvečajo se tudi preventivnim dejavnostim, saj si želijo, da bi ljudje zdravje ne samo ohranjali, ampak ga tudi krepili.

Vse tovrstne aktivnosti podpira tudi Mestna občina Nova Gorica, ''ki bo v ta namen jutri in v nedeljo zvečer občinsko stavbo osvetlila v oranžno barvo, ki je zaščitni znak tega dneva,'' razkrije Marinka Saksida, vodja oddelka za družbene dejavnosti.

Pomemben del pacientovih pravic predstavlja tudi zastopnik, v Goriškem primeru je to Dušan Žorž: ''Letno se pri zastopniku tako ali drugače - neposredno po telefonu ali po 'mailu' - oglasi približno med 600 in 650 pacientov, ki jih zastopnik na primeren način vodi do razumne rešitve problema.''

V slovenski Zvezi organizacij pacientov izpostavljajo, zasledujejo in si prizadevajo, da bi slovenski pacienti vselej uživali sadove kakovosti, varnosti, učinkovitosti in dostopnosti zdravstvenega sistema.

Deli z drugimi:
Najbolj brano
Aktualno

Koraki do uspeha: Katja Kralj in Karra

Preberi več

Ta ponedeljek, takoj po 11. uri, v živo iz studia v Ajdovščini: 160 letnica Lavričeve knjižnice

Preberi več
Ne zamudi
volume-highmagnifiercrossmenuchevron-down