Robin Logo
Informativni spletni portal za Goriško

Nova Gorica že ima adute v visokotehnoloških podjetjih

Odlične naravne danosti, dober standard, bližina meje,.. menijo v enem izmed visokotehnoloških podjetij v mestu vrtnic. A po drugi strani manjka stanovanj in utripa živahnega mestnega središča, kar bi pritegnilo mlade, visoko izobražene kadre, da bi tu ostali ali se preselili. Ključno je dobro podporno okolje, ki ga je potrebno še razvijati in povezati, in in to smer sedaj tečejo aktivnosti, ki so jih včeraj predstavili na mestni občini Nova Gorica.

Župan Klemen Miklavič poudarja: „Nočemo biti samo sledilci, dobavitelji nekim zahodnim podjetjem, ki razvijajajo, hočemo biti napredni, tisti, ki razvija, kjer je napredna tehnologija in gospodarstvo. Zato je potrebno imeti podporno okolje, sledimo pa trem principom: inovativnosti, gospodarstvo, ki temelji na znanju in ustvarjalnosti.“

Miklavič našteva: imamo odlične šole, Univerzo, institucije, ki se ukvarjajo z inovacijami, Primorski tehnološki park in visokotehnološka podjetja, ki so mala, a uspešna in so velik potencial. „In če vse skupaj povežemo dobimo zelo zanimivo kombinacijo, ki je lahko evropskega ali svetovnega značaja. Mislim, da smo v našem okolju dovolj močni, da konkuriramo na svetovnih trgih.“

Zametki so dobri, je pa še dosti dela pred nami, ocenjuje Elvis Janežič, direktor podjetja Instrumentation Technologies, kjer kot največji izziv vidijo pridobivanje ustreznih kadrov. „Ker je goriški bazen kadrov premajhen, moramo iskati tudi izven tega, potem pa je treba te ljudi pripraviti, da se preselijo v Novo Gorico – če se želijo – to je kar težko, ker ni stanovanj, ker je Gorica tudi dokaj majhno mesto za mlade, talentirane ljudi.“

Še eno visokotehnološko podjetje, Business Solutions, pritrjuje, kader iščejo po celotni državi, večina pa sicer prihaja iz goriškega okolja. Vodja prodaje, Matic Pirih meni: „Vsekakor je ključnega pomena, da se pri kadru, pri mladih vzbudi neka proaktivnost, neko kritično razmišljanje, neka pripravljenost do novega, kar posledično vodi v napredek, v inovacije in boljše sodelovanje vseh nas.“

Promocijska kampanja mestne občine obsega promocijski video, novoodprta razstava pod arkadami mestne občine, radijske oddaje ter osem tematskih videovsebin. „To je namenjeno širši javnosti, da spozna podporno okolje in uspešna podjetja tega okolja ter na drugi strani, da motivira tako podjetne, inovativne in kreativne posameznike kot tudi podjetja, da v tem okolju razvijajo svoje potenciale, je kampanjo predstavila Tanja Kožuh, direktorica Primorskega tehnološkega parka.

Deli z drugimi:
volume-highmagnifiercrossmenuchevron-down