Robin Logo
Informativni spletni portal za Goriško / Severno Primorsko

Na občini zastoje na Ajševici razlagajo kot posledico zaključne faze gradnje betonskega krožišča

Ni slabše začeti ali pa končati delovnega dne kot v prometni konici. Na vzhodni vpadnici v Novo Gorico se dnevno vozi več kot 13 tisoč ljudi, zamik gradbenih del na betonskem krožišču na Ajševici pa njihovo vožnjo na delovno mesto ali domov spremeni v prometni kaos, ki s sabo nosi precej negodovanja.

Na novogoriški mestni občini so seznanjeni z zastoji in so v rednem stiku s krajani, zagotavlja podžupan MONG Marko Tribušon: ''Zahvalil bi se vsem občankam in občanom za potrpežljivost na tem delu krožišča, ki je v zaključni fazi, zato so se tudi pojavili dodatni zastoji, predvsem v smeri iz Nove Gorice proti Ajdovščini.'''

Od petka zvečer že deluje semafor, čigar naloga je zagotovili čim večjo pretočnost. ''Dela so v sklepni fazi, kar se tiče priključkov, zato je bilo nujno vzpostaviti pretočnost prometa s semaforji, kar pa predvsem v prometnih konicah, sepravi zjutraj in popoldan, povzroča večje zastoje. To križišče je specifično predvsem zaradi treh vhodov, tako da druge možnosti, razen s semaforiziranim delovanjem, ni bilo,'' pove Tribušon.

Krožišče bi se moralo po prvotnih načrtih odpreti že lanskega septembra. Rok so nato podaljšali do decembra, pred kratkim pa so napovedali, da bodo dela zaključili šele aprila. ''Če ne pride do kakšnih ekstra slabih vremenskih razmer, je rok čez približno dva meseca. Takrat bi morala biti glavna dela na asfaltnih površinah in samem krožišču zaključena. Se bodo pa potem še izvajala vzporedna dela v smislu urejanja okolice, ki pa ne bodo vplivala na sam promet in njegovo pretočnost,'' zaključi podžupan.

Prvi razlog za zamik naj bi takrat bile šolske počitnice, drugi, da novogoriška občina ni priglasila del pred samo gradnjo, ker naj bi šele kasneje ugotovili, da bi bili morebitni kasnejši posegi zaradi betonske gradnje veliko težji in dražji. S tem je povezan tudi tretji razlog, da gre, kot rečeno, za prvo betonsko krožišče v Sloveniji. Gradnja je dražja in drugačna, vendar zdrži veliko dlje od asfaltne.

Deli z drugimi:
Najbolj brano
Aktualno

Končno do vode iz Mrzleka - to sredo - takoj po 11.!

Preberi več
Ne zamudi
volume-highmagnifiercrossmenuchevron-down