Ob današnjem Svetovnem dnevu varnosti pacientov je Zdravstveni dom Nova Gorica odprl svoja vrata, obiskovalcem so bile na voljo različne informacije s strani predstavnikov društev pacientov kot tudi predstavnikov Zdravstvenega doma osnovno varstvo Nova Gorica. Na okrogli mizi pa so spregovorili na temo varne obravnave pacientov.
Direktorica Petra Kokoravec je ob dogodku izpostavila „Se nam zdi pomembno, da kot velik Zdravstveni dom v vseslovenskem merilu pri tej akciji sodelujemo. Želimo našim uporabnikom sporočiti, da se zavedamo možnosti napak pri našem delu, da nas to skrbi, da si želimo, da bi bilo tega čim manj, da bi to znižali na najnižjo možno mero.“
Na to temo je potekala tudi okrogla miza, na kateri so izpostavili različne vidike varne obravnave pacientov, za kar so zadolženi zdravstveni delavci, ki morajo svoje delo opraviti strokovno in natančno, ob tem pa so naslovili tudi uporabnike, da se na pregled pri svojem zdravniku pripravijo: „V smislu, da razmislijo, kakšne težave imajo, kdaj so se pojavile, kako se to odraža na njihovem zdravju, kaj na telesu zaznavajo, s čim so si že doslej pomagali, tako da dobimo ključne podatke, da lahko potem tudi mi našo nadaljnjo diagnostiko ali zdravljenje pravilno usmerimo “
Na okrogli mizi so poglede na varno obravnavo pacientov podali tudi predstavnica zdravnikov družinske medicine Tina Mahkovič, strokovna vodja Eva Brecelj in zastopnik pacientovih pravic za območje Goriške regije Dušan Žorž, ki ocenjuje, da se število pritožb zmanjšuje oziroma ne povečuje: „Letno imamo približno 500 pacientov, ki prihajajo k nam, od tega je približno 50 postopkov, ki so obravnave. Ostalo pa so ali osebna srečanja ali razgovori po telefonu, pa tudi pisno preko elektronskih komunikacij.“
Večina pacientov, ki meni, da so jim bile kršene pravice, ve, kam se mora obrniti, še pravi Žorž, težave opažajo predvsem med starejšimi pacienti, ki živijo na podeželju. Ti se le redko odločijo za klic, še manj pa za oseben obisk na pisarni zastopnika v Rožni Dolini. Med najpogostejše pritožbe sicer sodi dosegljivost zdravnikov, kar se izboljšuje, saj je po Žorževih besedah večina izvajalcev uredila sistem dostopnosti.