Robin Logo
Informativni spletni portal za Goriško

Kolesarsko pot ob reki Vipavi v Prvačini prekine jarek

Peš in kolesarska tematska pot ob reki Vipavi še ni zaključena, a že beleži veliko število obiskovalcev, ki v Prvačini pa naletijo na skoraj 2-metrsko vrzel. Krajani so ogorčeni in opozarjajo, da bi na tem odseku lahko prišlo do hudih nesreč.

V projektu VIPava sodelujejo občine ob tej reki, večina tematske poti poteka po že obstoječih javnih poteh, ki pa so jih še dodatno uredili in utrdili, postavili usmerjevalne količke, manjkata pa še dve večji ureditvi, izgradnja brvi v Peklu in propust v Prvačini, kjer kolesarsko pot neslavno prekine jarek.

opozarja krajan Prvačine, Andrej Sulič, v bojazni, da bi se kdo poškodoval, je sam včeraj poskrbel za stebriček in traka, da so kolesarji bolj pozorni na vrzel. Tako stanje je že nekaj mesecev, ko so pot uredili in označili, kolesarjev pa vsak dan več, poudarja. Zakaj pot, do katere že vodijo usmerjevalni količki, še ni zaključena oziroma, zakaj ni bilo poskrbljeno za ustrezno opozorilo?

Kot kaže, predvsem šum v komunikaciji. Na mestni občini Nova Gorica, kjer so zadolženi za investicijo, so nam pojasnili, da bo propust pri čistilni napravi v Prvačini urejen do konca leta. Direktor občinske uprave, Marko Mikulin

Po pojasnila smo se obrnili tudi na občino Miren - Kostanjevica, ki kot partner v projektu VIPava skrbi za postavitev usmerjevalnih količkov z oznakami in za informativne table. Kot so pojasnili, je projekt še v izvajanju, a da bodo v izogib nejasnostim na terenu do končne izvedbe oziroma uradnega odprtja poti zakrili usmerjevalne količke na kritičnih delih oziroma namestili opozorila, da pot še ni končana.

Vodilni partner v projektu VIPava je sicer Zavod za ribištvo Slovenije, kot o projektu pove njegova vodja, Nastja Pajk, gre za predvsem za izboljšanje stanja ogroženih vrst in habitatov v Vipavski dolini, je pa pomembna aktivnost projekta tudi vzpostavitev učne poti ob reki Vipavi in z njeno pomočjo ozaveščanje o naravi, ogroženih vrstah in zavarovanih območjih.  "Za ureditev obstoječih poti, ki smo jih povezali v učno pot ob reki Vipavi, je bila odgovorna Občina Miren-Kostanjevica. Ta vzdrževalna dela so se na celotni trasi izvedla v letošnjem letu in so zaključena. Zaradi omejenih finančnih sredstev izvedba propustov na trasi ni del projekta. Tako je izvedba propustov v domeni občin, na območju katere se ti nahajajo, saj gre v teh primerih za investicijo. Projekt VIPava je trenutno v podaljševanju, saj nekaterih aktivnosti zaradi različnih razlogov, med drugim tudi zaradi epidemije s korona virusom, nismo izvedli pravočasno. Posledično načrtujemo, da bomo v sklopu ureditve učne poti v naslednjem letu uredili še brv čez Vipavo v soteski Pekel, za katero je odgovorna Mestna občina Nova Gorica." To je sicer edini zahtevnejši projekt na celotni trasi, na mestni občini so naleteli na težave pri pridobivanju potrebnih zemljišč, je povedal vodja službe za investicije na mestni občini, Simon Mlekuž

Izgradnja brvi v dolžini 55 metrov in v širini vozišča skoraj 3 metre in pol, je ocenjena na dobrih 450.00 evrov z DDV.

Deli z drugimi:
volume-highmagnifiercrossmenuchevron-down