Znan je prvi uradni sponzor projekta Evropska prestolnica kulture GO!2025. To je postala KB Delniška družba, ki posluje na meji med slovenskim in italijanskim gospodarskim prostorom, njena glavna dejavnost pa je upravljanje naložb.
To ni njihovo edino sodelovanje z EPK-jem niti prvo vlaganje v kulturo, razkrije predsednik uprave Boris Peric: ''Sodelovanje je obojestransko, vse družbe so del enega prostora in skupnosti po eni strani nekaj vzameš, po drugi pa moraš tudi nekaj vračati. Vračaš lahko tudi v takšne neprofitne pobude in s tem se vlaga v prostor, v katerem ima družba kot taka nekaj od tega in prostor prav tako. Mi smo družba, ki živi v goriškem prostoru že več kot 100 let in nam ni vseeno, kako se ta prostor razvija. Zaradi tega če lahko kaj pomagamo in vlagamo v ta prostor, nam je to prioriteta in tudi pomembno.''
Presenečen je, da so bili ravno oni izbrani za prvega uradnega sponzorja projekta, prepričan pa je, da se bodo kmalu odzvala tudi druga večja podjetja.
V to verjame tudi direktor Zavoda GO!2025 Gorazd Božič, ki pravi, da prvo uradno sponzorstvo predstavlja zagon celotnega projekta: ''S tem smo po večmesečnih pogovorih končno dobili prvega partnerja, s katerim lahko tudi naprej delamo in nam zagotovi vsaj košček finančne stabilnosti. Kot sem povedal, gre za prvo sponzorstvo oz. za prvega strateškega partnerja, s tem pa smo lahko omogočili, da se je slovenska ustvarjalnost slišala tudi na mednarodnem koncertu v Rožni Dolini.''
Vrednosti sponzorstva ni zaupal, je pa zato priznal, da je načrt zavoda s strani sponzorjev dobiti vsaj 2 milijona evrov. Letos so se začeli pogovarjati s petimi potencialnimi partnerji, kot rečeno, le z Delniško družbo KB so se že uspeli dogovoriti, vendar naj bi bili še z dvema blizu dogovora, dva pa naj bi čakala na razrešitev, vezano na politične odločitve.
Da so za Evropsko prestolnico kulture sponzorstva pomemben del financiranja, se strinja tudi Andreja Repič Agrež, vodja marketinga na Zavodu GO!2025: ''Za same umetnike je sodelovanje s podjetništvom pomembno zaradi tega, ker se lahko od njih zelo veliko naučijo in dobijo potrditev, da je to, kar delajo, pomembno in da družba to ceni, za podjetja je pa sodelovanje s kulturniki, umetniki in kreativci na splošno ključno zaradi tega, ker edina dodana vrednost, ki jo podjetja ustvarjajo, prihaja iz kreativnosti. Podjetje, ki ne raste in ki ne razvija novih stvari ter ne razmišlja na drugačen način, težko dolgoročno obstane na trgu.''
Sodelovanje s kulturo je tisto, ki podjetjem da ne samo možnost dokazovanja in utrjevanja svojega imena, ampak tudi znanje za rast in razvoj, zaključuje Repič Agreževa.