Erika Lojk prevzema funkcijo direktorice Javnega zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina še za naslednja štiri leta. Uradno pričenja nov mandat z novim letom. Potem ko so ji zeleni luč najprej prižgali v Novi Gorici, nato v Ajdovščini, so jo prejšnji teden potrdili tudi svetniki v Bukovici.
Kot napoveduje, se obeta nekaj sprememb, predvsem pa bo vendarle zaživela tudi organizacijska enota Vipavska dolina: „Že v samem odloku o ustanovitvi zavoda je napisano, da zavod funkcionira z dvema organizacijskima enotam. Žal zaradi covida in drugih ovir, ki so bile v prvem mandatu, nismo vzpostavili teh enot. Sama sem skrbela za celotno območje. Sedaj prihaja, kot je bilo predvideno od začetka dodatna kadrovska pomoč.“
S tem bo organizacija dela v zavodu nekoliko drugačna. Ob povečanem obsegu dela, je rastlo tudi število zaposlenih, od ustanovitve zavoda se je število zaposlenih iz 6 povečalo na 10, v prihodnjem letu pa še dve dodatni kadrovski okrepitvi: „Poleg naše osnovne dejavnosti, kar je promocija in razvoj blagovne znamke destinacije, dobivamo tudi vse več projektov in tudi določene objekte v upravljanje. Tako da, skladno s tem, bomo spremenili tudi organizacijo dela. Pripravlja se tudi nova sistemizacija delovnih mest, skladno tudi z novim zakonom o plačilnih razredih, ki prihaja v veljavo s 1. 1. 2025.“
V zavodu upravljajo s Centrom za obiskovalce na Sabotinu, sredi leta so prevzeli v upravljanje grad Rihemberk, v prihodnjem letu naj bi prevzeli v upravljanje tudi objekt na Lijaku. Kako bo poskrbela za enakomerno promocijo vseh delov destinacije? „Vedno smo pazili in gledali na to, da promoviramo celotno destinacijo, je pa res, kot je bilo povedano že z moje strani in pa tudi s strani občinskih uprav, da so svetniki občutljivi na območja, v katerih živijo, in gledajo, da se zavod s svojim delovanjem dotakne tudi njihovih ožjih sredin.“
Z novo okrepitvijo bo ta cilj lažje doseči, ocenjuje nova stara direktorica, ki bo v nov mandat štartala tudi z novo strategijo razvoja trajnostnega turizma v destinaciji. Ta prinaša tri temeljne in še okrog 20 razvojnih ciljev, ki se nanašajo na območje destinacije. Lojkova ob tem poudarja, da so rešili tudi izziv pomanjkanja turističnih vodnikov, jeseni je namreč izpit opravilo 40 novih vodnikov.