Robin Logo
Informativni spletni portal za Goriško / Severno Primorsko

DRSI: nadgradnja železniške postaje Prvačina, ki omogoča umik tovornega prometa iz Nove Gorice, se oddaljuje od prvotne časovnice

Do trenutka, ko bo Nova Gorica v partnerstvu z Gorico postala Evropska prestolnica kulture, manjka še dobro leto in pol. Projektant za prenovo Trga Evrope je po besedah novogoriškega župana Sama Turela izbran, zadevo sicer vodi ETZS GO, priprava projektov prenove je v zaključni fazi.

Prenovo zunanjosti stavbe železniškega poslopja bo izvedel DRSI, ki bo izvedel tudi podhod iz ene na drugo stran tirov, izvedel bo tudi umik dvanajstih tirov tovornega železniškega prometa, tako da v Novi Gorici ostaja samo potniški promet.“

Po umiku tirov se bo sprostil ves del proti Majskim poljanam za nadaljnji razvoj, pravi župan in dodaja:

Kar se tiče poslopja EPICA in poslopja SVTK-ja, smo pa prav v teh dneh v zaključni fazi usklajevanj sporazuma, ki je tik pred podpisom, sredstva za nakup pa smo zagotovili z rebalansom.“

Gre torej za stavbo skladišč Slovenskih železnic, kjer se bo nahajal EPICenter in sosednje zgradbe, kjer bo umeščen projekt Super osmica.

Na ta sklop pa se pripenjajo tudi načrti za nadgradnjo železniške postaje v Prvačini. Če bo nadgradnja pravočasno narejena, se bodo tudi tiri za tovorni promet v Novi Gorici lahko sploh umaknili. Kot pojasnjujejo na DRSI, so s tem v zvezi že bile izdelane idejne zasnove ter pridobljeni zahtevani projektni pogoji soglasodajalcev.

Se pa območje železniške postaje Prvačina nahaja na območju visoke poplavne ogroženosti, kar predstavlja določene omejitve pri načrtovanju infrastrukture.

Na direkciji dodajajo, da to posledično pomeni, da je potrebno izvesti postopek celotne presoje vplivov na okolje, kar predstavlja popolno odstopanje od predvidene časovnice za izdelavo projektne dokumentacije. V kolikor bo izvedena presoja vplivov na okolje izkazala, da so nameravani posegi z okoljskega vidika sprejemljivi, bo možno nadaljevati z izdelavo projektne dokumentacije za nadgradnjo železniške postaje Prvačina. Posledično se izvedba nadgradnje železniške postaje Prvačina oddaljuje od prvotno načrtovane v letih 2024-2025, kar pa ne pomeni, da Direkcija RS za infrastrukturo od investicije odstopa, so nam pojasnili na DRSI.

V primeru, da se izkaže, da posegi tam niso možni, župan Turel napoveduje plan B, ki pa ga še ne razkriva.

Deli z drugimi:
Najbolj brano
Aktualno

Končno do vode iz Mrzleka - to sredo - takoj po 11.!

Preberi več
Ne zamudi
volume-highmagnifiercrossmenuchevron-down