Robin Logo
Informativni spletni portal za Goriško / Severno Primorsko

Briški občinski svetniki potrdili novo strategijo turizma: v ospredju je sedaj briški človek

Usmeritev v prodorno trajnostno skupnost in postavitev briškega človeka v osrčje delovanja so glavni poudarki nove Strategije za trajnostni razvoj in trženje turizma v Občini Brda 2023 – 2028, kateri je zeleno luč včeraj prižgal tudi briški Občinski svet.

Direktorica Zavoda za turizem, kulturo, mladino in šport Brda Tina Novak Samec pove: »Z novo strategijo smo definirali novo vizijo, in sicer definirali smo, da v Brdih nismo turistična destinacija, temveč skupnost. Ključno pri skupnosti so ljudje, se pravi v osrčje naše strategije na nek način se tukaj obračamo navznoter, postavljamo briškega človeka.«

Briški človek je ključen, ker ima posebne vrednote, ki jih goji do lastne zemlje, do okolja in tudi do slehernega lokalnega produkta in proizvoda, še izpostavi Novak Samčeva in dodaja, da so se v strategiji dotaknili šest krovnih politik: »Zaokrožene turistične ponudbe, lokalne odličnosti in verige vrednosti, napredne zelene destinacije, ohranjanja ambienta in pa seveda urejene prostor z vidika same infrastrukture. Dotaknili pa smo se tudi novih oblik sodobnih oblik trženja, se pravi odgovornega trženja, kot tudi samega upravljanja destinacije z vidika resnično sodelovanja z vsemi ključnimi akterji znotraj Brd.«

Definirali pa so tudi, kakšne goste si v Brdih želijo. »Če mi kot Brici resnično spoštujemo našo zemljo, naš teritorij, slehernega, ki pri nas živi in ki k nam prihaja, si na nek način želimo tudi ozaveščenega gosta, ki ravno tako spoštuje trajnost, zeleno, lokalno. Se pravi vse vrednote, katere gojimo tudi sami Brici. Ljudje, ki k nam prihajajo, enostavno morajo prepoznati vrednost kvalitete na vsakem koraku.«

Torej, kot poudarja Novak Samčeva, ne govorijo, da si želijo petičnega gosta oziroma petični turizem, temveč znotraj butičnega definirajo visoko kvaliteto briških produktov, izdelkov in storitev.

Deli z drugimi:
Najbolj brano
Aktualno

Koraki do uspeha: Katja Kralj in Karra

Preberi več
Ne zamudi
volume-highmagnifiercrossmenuchevron-down