V Bovcu poteka 29. Poletna šola, kjer se je okoli 30 študentov iz sedmih univerz ta teden začelo učiti pet jezikov mešanega kulturnega območja ob slovensko-italijansko-avstrijski tromeji, obenem pa v okviru delavnic in drugega dogajanja razmišljajo o večkulturnosti na tem območju. Skupaj bodo do 22. julija. Vodilo poletne šole je spodbujanje večjezičnega in večkulturnega mišljenja na tradicionalno kulturno in jezikovno mešanem območju. Tatjana Vučajnk lektorica za slovenski jezik na Univerzi v Celovcu
Cilj je, da udeleženci razmišljajo in živijo v izbranem ciljnem jeziku oziroma kar večjezičnosti, saj večina študentov govori več jezikov, s čimer se odpravljajo tudi strahovi študentov, ali znajo neko prepričanje izraziti v tujem jeziku, je povedala
Letošnja tema, je Čezmejni koncepti in prakse: Koncepti in prakse (ne)delovanja meja v humanistiki in družbi.