Spremembo je na včerajšnjem srečanju generacij v Anhovem pred zbranimi okoli 900 nekdanjimi in sedanjimi zaposlenimi napovedal član uprave Dejan Zwitter. Odločitev je, kot pravi dozorevala več časa:
"Razlog je zelo enostaven in preprost: Salonit Anhovo in predvsem logotip, ki nas povezuje z azbestno-cementno prozvodnjo, ki je bila opuščena pred približno 20 leti, že dolgo ne odraža naše sedanjosti, niti naših bodočih razvojnih načrtov in to je glavni razlog, zakaj razmišljamo o tem in smo sedaj tudi prišli do nekega zaključka."
Uradno ime bodo najprej razkrili zaposlenim, potem pa tudi javnosti. To naj bi se zgodilo v roku meseca dni.
"Kar je važno poudariti: ekipa,m zaposleni, tovarna, kakovost ostajajo enaki. Dejansko pa, bi rekel, želimo ta zeleni prehod, ki ga vsak dan že živimo, prikazati tudi v našem logotipu in si dati neko podporo v javnosti, ki bo dejansko tudi odražala to kar danes delamo in predvsem to, kar želimo delati v prihodnosti."
Preimenovanje bo uvedeno tako na slovenskem kot avstrijskem in italijanskem trgu.
"Verjamemo v to, da je naša kakovost na trgu prepoznavna, neodvisno od tega, kakšno ime imamo. Prepričan sem, da bodo tudi zaposleni to (spremembo imena in logotipa, op.a.) spoznali kot priložnost in to podprli."
O pričakovani podpori pri zaposlenih še pove Zwitter.