Ajdovska družba Incom, znana predvsem po sladoledih, po uspešnem letu krepi proizvodnjo in načrtuje širitev na tujih trgih.
Prihodki so se lani kljub številnim težavam zaradi vse višjih cen surovin in težavam pri dobavnih rokih povečali za petino na 94 milijonov evrov, je povedal direktor Boštjan Jerončič. „Nekako smo bili v okviru planov ali celo nad plani, seveda, leto je bilo posebno z vidika, da smo se veliko več ukvarjali s surovinami, pridobivanjem različnih materialov, dobavnimi roki za materiale, cenami surovin, ki so zelo zrasle v preteklem letu, tako da, izzivov je bilo veliko, ampak smo jih uspešno reševali in pripeljali nekako leto uspešno do konca.“
Ob tem so ustvarili dobiček, ki bo tako kot doslej porabljen predvsem za nove naložbe. Incom sicer tudi v letošnjem letu načrtuje okrog 20-odstotno rast prodaje. „Rezultat je pozitiven, tako da absolutno se v določenem delu še pelje investicije, ki se končujejo, končuje se v letošnjem letu tudi največja investicija, to je visoko regalno avtomatsko skladišče, katero naj bi bilo pripravljeno za začetek delovanja s 1. 1. 2023, kar je za nas velikega pomena, ker bo potem večino blaga v našem skladišču v Ajdovščini in bomo lahko stvari lažje kontrolirali.“
V lanskem letu je Incom pridobil še šest novih proizvodnih linij, kar je povečalo kapacitete pri izdelavi sladoleda. Med letošnjimi investicijami je direktor poleg že omenjene hladilnice oziroma skladišča napovedal še digitalizacijo in avtomatizacijo. V pripravi je tudi projektna dokumentacija za prenovo dveh upravnih stavb nekdanjega Primorja, kjer naj bi nastal razvojni center podjetja.