Po dveh letih premora so v Kleti Brda včeraj organizirali martinovanje za domače in tuje poslovne partnerje, danes pa se bodo posvetili zadružnikom. Poleg pokušine mladega vina so predstavili nov slogan Kleti – napolnimo življenje.
Kljub ekstremnim vremenskim razmeram so bile letošnje prevzete količine grozdja skorajda normalne, je v nagovoru izpostavil direktor Silvan Peršolja, izpad pridelka je navkljub zgodovinski suši le 15-odstoten.
Namesto 7500 ton grozdja, kot leto prej, so v Kleti Brda prevzeli okrog 6500 ton grozdja, pravi Peršolja, ki pravi, da so klimatske spremembe dejstvo, ki terja ukrepanje na dolge proge:
Letošnje martinovanje je minilo v znamenju obeleževanja dveh jubilejev, pred 60imi leti so med prvimi v Sloveniji začeli polniti penino – Penečo rebulo,
pred tridesetimi, pa je preboj na vinskem področju pomenila linija Bagueri superior.
S poslovnimi rezultati oz. številkami, ki jih izkazuje letošnje leto je Peršolja zadovoljen. Na domačih trgih je rast zelo dobra, na tujih pa odlična pravi, predvsem v Ameriki.