Mestna občina Nova Gorica je v sklopu projekta Vzpostavitev povezanega kolesarskega omrežja v Novi Gorici zaključila s prenovo Trubarjeve ulice, kjer sedaj veljata nova prometna ureditev in spremenjena prometna signalizacija. Kot pojasnjujejo na občini, je cilj celotnega projekta zasnovati in oblikovati nove kolesarske povezave z namenom izboljšanja prometne varnosti in povečanja privlačnosti kolesarskega prometa.
Katere so bistvene novosti na omenjeni ulici, pove Ana Kobe iz občinske službe za okolje in prostor:
„Znižana je hitrost za motorna vozila na 30 kilometrov na uro, novost pa je pomožni kolesarski pas, kar zagotavlja večjo varnost za kolesarje na cestišču. To je prva taka ureditev, ki jo imamo v Novi Gorici, ne bo pa edina.“
Odsek Trubarjeve ulice med križiščem z Delpinovo ulico do navezave na kolesarsko oz. pešpot ob potoku Koren, je tako bolj varen za pešce in kolesarje oz. za najranljivejše skupine v prometu. Trubarjeva ulica spada med pomembnejše ulice šolskega in vrtčevskega okoliša OŠ Frana Erjavca, OŠ Kozara ter Vrtca Nova Gorica, kar pomeni, da dnevno to mestno območje obišče več kot tisoč otrok.
Omenjena ureditev torej ni edina v občini.
„Taka ureditev bo tudi na enem delu Rejčeve ulice, tako da je pomožen kolesarski pas, prednost je namenjena kolesarjem, avto vozi po sredini. V primeru, da se srečata nasproti vozeči se vozili, se avtomobil v primeru, če ni kolesarja na pomožnem kolesarskem pasu, lahko začasno umakne nasproti vozečemu vozilu.“
Če pa po kolesarskem pasu vozi kolesar, mora avtomobil voziti za njim in ga ne sme ne prehiteti ne izsiliti.