Zaradi naleta tovornega vozila v Solkanu in posledičnega premika celotne konstrukcije železniškega mostu, pri katerem so bili resneje poškodovani nosilni elementi jeklene konstrukcije, ležišča in betonski oporniki, bo treba na tisti lokaciji postaviti nov most, saj so omenjene poškodbe za sanacijo preobsežne.
Obsežna pa bodo tudi sama dela – stari most bo treba najprej odstraniti, nato sanirati nosilce ter nanje postaviti nov most. Pred dnevi nam je župan Mestne občine Nova Gorica Samo Turel omenil, da imajo Slovenske železnice ravno za takšne primere bojda že na voljo neke začasne premostitvene objekte, ki jih lahko pripeljejo in relativno hitro postavijo.
Danes pa so na Ministrstvo za infrastrukturo poslali dopis, v katerem predlagajo ustrezno višino novega mostu: ''Glede na to, da bo tam očitno potrebna neka večja rekonstrukcija, bomo pristojnemu ministrstvu napisali, da želimo, da se podvoz uredi tako, da bi zagotovili ustrezno višino za prevoz tovorov.''
Prav višina mostu je težava, s katero se srečujejo večji tovori, povezani z deli na območju Železniške postaje Nova Gorica, ki je trenutno pod obsežno prenovo, želijo pa si dolgoročno urediti tudi ustrezen dostop v Industrijsko oz. ekonomsko cono v Solkanu. Trenutna višina znaša približno 3,4 metre, za ustrezno in primerno višino manjka še približno 80 centimetrov.
''Zato bomo na ministrstvo naslovili apel, da se ob rekonstrukciji upošteva tudi to višino in da se železniški most - če je le mogoče - uredi tako, da bo višina mostu takšna, da bo omogočala prevoz tudi večjim tovornjakom,'' zaključuje Turel.