Mlekarna Planika je na svojo polico s priznanji dodala novo priznanje. Nedavno je prejela kristalno plaketo odličnosti, ki jo podeljuje spletna poslovna platforma CompanyWall business. Kristalna plaketa je prepoznaven, kot navaja bonitetna hiša, simbol uspeha in zanesljivosti podjetja v poslovnem svetu. Mednarodno priznana blagovna znamka zlate bonitetne odličnosti krasi le 3,6% podjetij, ki jim je uspelo doseči in ohraniti najvišje bonitetne ocene na podlagi doseženih rezultatov v zadnjih treh letih.
Direktor Mlekarne Planika Miran Božič o tem, kaj jim pomeni to novo priznanje:
»To pomeni, da poslujemo dobro, da smo dobri plačniki tako za naše dobavitelje, da imamo odlične odnose s kupci, da poskrbimo tudi za naše potrošnike in to je, bom rekel, potrditev enega dolgoletnega dela, naše usmeritve, da skrbimo za naše kmete v Posočju, za naše zaposlene in pa za to, da se Mlekarna Planika razvija naprej tako kot se mora.«
Mlekarna ima tako pomembno vlogo tudi pri ohranjanju kmetij v Posočju.
»Tega se zavedamo. Zavedamo se še kako, da je mlekarna res, kar se govedoreje v Posočju tiče, ključna, zato tudi želimo našim kmetom zagotavljati neko stabilno odkupno ceno mleka.«
Kar pa ni lahko. Evropski trg se, kot pravi Božič, zelo prilagaja trenutni ponudbi in povpraševanju.
»Ko je mleka preveč, cene padajo, ko je mleka premalo, cene rastejo. V ospredje stopa ekonomija obsega. V Posočju pa se tega ne moremo iti. Mi moramo poskrbeti za to, da delamo dobre, vrhunske izdelke, da jih lahko na trgu prodamo z višjo dodano vrednostjo in da lahko našim kmetom plačamo mleko po taki ceni, da bodo še naprej imeli ne samo skrb, ampak tudi veselje obdelovati te posoške hribe in pridelovati mleko.«
In da bodo imeli tudi mlekarna in zaposleni zagotovljeno delo naprej. Zato, kot zaključuje Božič, gredo naprej z roko v roki, zaposleni in kmetje v Posočju.
(foto: facebook Mlekarna Planika)